Ugljen se vadio u Ibbenbürenu još od 16. stoljeća. S porastom popularnosti ekološke energije, njemačka je vlada odlučila postepeno zatvoriti rudnike ugljena. Rudnik ugljena kod Ibbenbürena jedan je od posljednja dva u Njemačkoj koji su još funkcionalni. Za što učinkovitije iskapanje ugljena s dubine od 1500 metara, prije nego rudnik bude zatvoren, odlučeno je da će se ugraditi daljinski upravljač marke Tyro.
Tipične karakteristike regije Ruhr
Prostranu regiju rudarske kompanije karakterizira jedna stvar, koje se mnogi sjećaju iz dokumentarnih emisija ili s fotografija regije Ruhr, a to je okno. Iz njega se spuštaju dva dizala na dubinu od 1545 metara. Na oknima dizala postoje dva niza pružnih tračnica za transport rudarskih vagona prema oknu ili od njega prema unutrašnjosti rudnika.
Vagoni na dobrim tračnicama
Kada su vagoni na putu prema dizalima, skretnicama se određuje po kojim tračnicama vagon mora voziti. Kako položaji skretnica nisu bili jasno vidljivi s tračnica, kompanija je na mjestu uz skretnice dala ugraditi znak. Ispostavilo se da ni to nije bilo dovoljno učinkovito; vozači viličara morali su svaki put izaći iz viličara kako bi ručno namjestili skretnicu. Ne samo da je to bilo nepraktično, već je oduzimalo i mnogo vremena.
Primjena bežičnog daljinskog upravljača
U suradnji s našim savjetnikom, rudarska kompanija je došla do zaključka; rješenje problema bio je industrijski daljinski upravljač marke Tyro. Naš bežični daljinski upravljač u kombinaciji s radioprijemnikom Auriga upravljao je DIN tračnicama. Na svakom viličaru nalazio se daljinski upravljač marke Pyxis koji ima 8 funkcija, a pomoću kojih se moglo upravljati skretnicama. Uz nastalu uštedu vremena, rudarska kompanija vratila je uložena sredstva u samo nekoliko mjeseci.
Uz pomoć radijskih daljinskih upravljača marke Tyro, skretnicama se može upravljati duž cijelog rudnika zahvaljujući velikom radnom rasponu sustava. Ikone prikazane na kontrolnom zaslonu prilagođene su klijentu, stoga će ga svaki vozač moći koristiti s lakoćom.